نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
به مـــن اعتماد كن مائورو!

به مـــن اعتماد كن مائورو!

 

دست به جیب شدن و یا رهسپار كردن ستاره‌ای همچون هیگواین به اینتر تنها زمانی می‌تواند مهاجم آرژانتینی نراتزوری را راهی تورین كند كه همسر 31 ساله این بازیكنِ 25 ساله نقش نهایی را ایفا كند.

 

در حالیكه موضع‌گیری‌ها در خصوص ماندن یا رفتن مائورو ایكاردی از اینترمیلان در هفته‌های اخیر متفاوت بوده است، رسانه‌های ورزشی ایتالیا از تمایل واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های این مهاجم آرژانتینی بر ماندن در ایتالیا خبر داده‌اند.

 

مطابق آنچه مسئولان اینتر پیشتر اعلام كرده‌اند او بخشی از برنامه‌های اینتر برای فصل آتی است و تنها در صورتی كه پیشنهادی بالاتر از 110 میلیون یورو، آنهم از تیمی غیر ایتالیایی به باشگاه ارائه شود، حاضر به نشستن پای میز مذاكره هستند.

 

همسر ایكاردی نیز كه در هفته‌های اخیر از تمایل یووه برای جذب ایكاردی و ملاقات با مسئولان این باشگاه خبر داده بود، فعلاً در حال بررسی پیشنهادات و سنجش شرایط ایده‌آل برای موكلش در فصل آتی است. تأملی كه به گفته رسانه‌های متمایل به بانوی پیر می‌تواند عاملی مثبت برای باز ماندن پرونده انتقال او به تورین باشد. با این همه آخرین مصاحبه‌های ستاره اینترمیلان حاكی از علاقه او به ماندن در جمع هم‌تیمی‌هایش است.

 

مائورو ایكاردی كاپیتان اینترمیلان در 5 فصل گذشته 107 گل برای این باشگاه به ثمر رسانده و 182 بار نیز با لباس نراتزوری در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. واندا نارا همسر سابق ماكسی لوپز مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین كه در سال 2013 و پس از افشاگری در خصوص آزار و اذیت و خیانت‌های مكرر لوپز با مائورو ایكاردی ازدواج كرده است، در كنار زندگی مشترك با او، مدیربرنامه‌های ایكاردی نیز است. او كه علاقه خود به تیم‌های اینتر، ناپولی، یوونتوس و كشور ایتالیا را همواره آشكارا بیان كرده، بی‌تمایل نیست تا ضمن ممانعت از خروج همسرش از این كشور، شهری جدید را برای ادامه زندگی شخصی و حرفه‌ای شوهرش انتخاب كند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: